När man funderat i 10 minuter på en rubrik så är det lika bra att ge upp tror jag.


Jag har ingen lust att plugga. Eller ja, inte just nu iallafall. Den här kursen är nog den mest intensiva jag läst nånsin, och ja, vi har börjat inse att den istort sett håller samma tempo resten av terminen. Chouette!
I morgon är det inlämning av litteraturuppsats, sen väntar nästa uppsats i skrivkursen, sen grammatiktenta, sen litteraturtenta, sen samhällsartiklar och redovisningar, tredje uppsats i skrivkursen och uppsatstenta, och sen tenta i lingvistik och en b-uppsats på det. Det blir lite mycket ibland.

I ren protest, och för att drömma mig bort lite, så ägnade jag igårkväll fyra timmar åt Pride & Prejudice-maraton. I looove it. Alltså, vem smälter inte för den här blicken? ♥




Och nu sitter jag här och slösurfar och skriver på bloggen istället för på uppsatsen. Mycket bra där.
Fokusera Jennifer, fokusera.


By the way, så gör det ont i nästan hela kroppen av att cykla i minus 25 grader. Mina små stackars fingrar och tår. Ajaj. 


Kommentarer
Postat av: cecilia

Oj, vad mycket du har att göra! När jag läser detta framstår ju mitt som ingenting... :) Men det fixar du jenna, det gör du alltid! Åh, önskar att jag skulle hinna åka och hälsa på, men det kommer nog vara fullt upp nu framöver :( men någon helg verkar bli ledig, jag ska kolla närmare, det hade varit så roligt att komma dit!

2011-02-23 @ 16:42:25
URL: http://igotboredsoistarteda.blogspot.com
Postat av: E

Hur har du lyckats fått upp låset när det är så kallt ute?! Mr Darcy kanske var så het så att till o med låset smälte. ;)

2011-02-25 @ 10:46:34
Postat av: Jennifer

Cecilia: Ja, kolla på det! Jag har som sagt ganska mycket att göra jag med, men hittar vi en helg som funkar nu så löser jag nog det :) Och skulle det inte funka nu så tar det vi det en annan gång. Jag ska ju vara kvar här två terminer till trots allt :)



Emma: Hannah i min klass hjälpte mig att dyrka upp låset, det tog en stund men det gick! Men åh, tänk om Mr Darcy hade varit där... lätt att det hade smält med en gång då, haha! ;)

2011-02-25 @ 21:43:57
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0