1 timme och 10 minuter!


....så länge har jag joggat idag. Heja mig! Efter några timmars tentapluggande med Sanna på Engelska parken så la vi ner allt vad clauses och noun phrases heter och ägnade oss åt att fika och skvallra istället innan vi kom på att vi kanske skulle ut och springa. Så sagt och gjort. Jag hade ingen aning om hur det skulle gå med tanke på att jag verkligen inte tränat mycket hittills i vår och inte varit ute och sprungit sen ja, någongång i höst innan snön kom. Så Sanna som har sprungit både maraton och Lidingöloppet kändes ju lite mer förberedd än jag om man säger så. Men oj vad bra det gick, jag är sjukt nöjd.

Cecce har hittat boende i centrala Stockholm så vi blir inte kombos i vår ändå. Tråkigt, det hade verkligen varit jätteroligt! Men men, vi får umgås på helgerna istället :)

På fredag (mellan 14-18 - sämsta tiden ever) är det dags för första tentan, och sen blir det efterlängtad tentafest med klassen. Och på lördag ska Amalia, Michelle och jag laga mat och gå ut. Så det blir nog en trevlig helg trots tentan alltså.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0