Update


Jag har insett att jag är dålig på att uppdatera här på bloggen. Och det är väl inte för att det inte händer saker här i Uppsala, för det gör det, men jag vet inte - lite dålig inspiration och dåligt med tid för att skriva för tillfället kanske.  Och dessutom har jag blivit dålig på att ta med mig kameran ut eller komma ihåg att ta kort när det händer saker. Illa. Ska försöka ta och skärpa mig.

Jag mår bra iallafall! Jag har träffat många nya trevliga människor den här terminen och det händer saker mest hela tiden. Mycket plugg (för mycket oftast), men också mycket  fika och fest. Och så är våren snart här på riktigt. Good bye vinterjacka. Det känns bra. Jag trivs.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0