A sandwich?

Idag har jag ätit en sandwich i Sandwich. Coolt va? Och den var hur god som helst.



Mums! Hungrig som en varg, därav den crazy blicken, haha. Ser ni att det till och med står Sandwich på pappret?

I övrigt hade Sandwich inte sådär jättemycket att komma med förutom gamla söta hus och massa bra secondhandbutiker. Men the Earl of Sandwich och hans mackor lever nog staden rätt gott på ändå tror jag.

Vi utnyttjade iallafall våra explorer bus passes ordentligt idag och slog tre flugor i en smäll. Dover, Deal och Sandwich, bam! En mycket trevlig dag! Blåsigt som tusan och frisk havsluft. I like it. Nu är jag så trött så jag nästan somnar vid datorn. Night night!


Kommentarer
Postat av: leine månsson

Härliga inlägg! Love you!

2011-11-08 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0