Regn...

regn, regn. Åh, vad härligt. Speciellt att cykla i utan regnkläder. Wonderful. Nu stannar jag inne resten av kvällen. Hade tänkt träna eller tvätta, men neeej det får vänta. Men annars kan jag inte klaga. Att umgås med fina vänner, fika, spela spel och ha roligt mest hela tiden är det inget fel på. Och idag fick vi flygbiljetterna till England. På måndag nästa vecka kl 11.15 lyfter HS3 från Arlanda. Canterbury och London here we come! Nähä, nu ska jag laga massa matlådor till resten av veckan. Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: william

tråkigt med regn:O



Vad tycker du om mina "Do blonde girls have more fun" Modell foton som jag har tagit:D?

2011-10-18 @ 19:30:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0