Köttbullskatastrof

Idag har inte varit min dag. I varje fall inte när det gäller matlagning.

Så här såg mina köttbullar ut:



Uuuh! Äckligt eller hur? Bilden gör inte verkligheten rättvisa heller. De såg verkligen vidirga ut. Haha. Jag råkade ha i lite för mycket vatten och en aning för mycket lök, varpå jag försökte lösa det hela genom att hälla i mer av andra ingredienser vilket enbart ledde till att det blev sämre än från första början. Vad kan man göra om inte skratta åt det? Suck. Så ja, det som skulle bli riktigt snygga och goda köttbullar blev till någon form av vattniga biffar. De gick och äta i allafall, och såg bra mycket aptitligare ut när de var stekta som tur var. Men jag förstår inte vad som hände. Jag brukar annars var hyfsad i köket, men idag är en dag som jag helst bara vill glömma.
 
Det är nog bäst att jag går och lägger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0