100 mil norrut

Nu är jag precis hemkommen efter att ha hälsat på Emma i Östersund!



Det har varit några riktigt trevliga dagar då vi bland annat har:

träffat tjejerna från Uppsala och HärjaJämt...

  


och gått på massa bra konserter på Storsjöyran.

 

Mest spännade var dock att få bevittna det något sektliknade presidenttalet vid midnatt.





Och sen var det ju det där som alla pratar om. Storsjöodjuret. Jag måste säga att det var en liten besvikelse att inte se henne/honom (?), men men, man kan ju inte få allt. Emma visade mig iallafall dess fotavtryck, och det var ju inte så pjåkigt det heller. 




Nu slutar jag med min oerhört fina bilddagbok för ikväll. I morgon och på onsdag är det jobb igen, men sen på torsdag kommer Coralie hit på besök. Då ska vi göra Halmstad osäkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0