Automne










Hösten har kommit till min gata i stan.

Idag har jag lämnat in mitt pm och min kurs i specialpedagogik är alltså slut. Det känns lite tråkigt, dels på grund av att det finns så mycket att prata om som man inte hinner gå in på och så för att jag återigen börjat i en ny klass som jag splittras ifrån alldeles för tidigt. Men så är det ju tyvärr på lärarprogrammet.... Ikväll har jag varit på bio med Amalia och sett "I rymden finns inga känslor" vilken kändes extra aktuell med tanke på att vi faktiskt studerat Aspergers syndrom lite grann. En mycket bra film. Se den!

Min lilla kusin Linn ska döpas på söndag så i morgon åker jag hem till Halmstad! Family time och kompis time blir det. Tillbaka i Uppsala igen på måndag eftermiddag. Trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0