bisarra leenden?


Det gick bra att jobba igår och huvudräkningen gick helt okej. Jag tror nog att jag klarade mig från att göra några större misstag iallafall! Roligast under kvällen var att stå och skvallra med Emma och iaktta alla festande människor runt omkring. Då man står i en bar så blir det ju oundvikligen också en del prat med folk som fått i sig lite för mycket dricka och den mest minnesvärda dialogen igår lät ungefär såhär: 

"ni två har har helt bisarra leenden som bara äter upp en. Sluta aldrig le, snälla."
"eh tack?!"

Vi tolkade det som en komplimang.


Ikväll har Amalia, Michelle och jag träffats hemma hos mig och lagat riktigt god mat bestående av fläskfilé, potatis i ugn och sallad, och sen stracciatella-glass till efterrätt på det. Kändes riktigt lyxigt. Och framförallt var det en väldigt trevlig kväll!

Nu är det dags för sängen. Upp och plugga tidigt i morgon.
Bonne nuit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0