Can you read my mind?


Det är kallt ute idag! Huh... sådär kallt så att jag får ont i fingrarna fast jag har vantar på mig.
Egentligen är det typ bara ett par minusgradet, men vinden är iskall.... huh.
Så därför hade jag inte tänkt att gå ut något mer ikväll, trots att jag har grym lust att träna. Men att cykla bort till Friskis själv är inget kul, så nej. Men då...voilà, ett sms från Karin som läser mina tankar. "Vill du följa med på aerobics?" Yes, please! Så, nu ska jag iväg till Campushallen. Ska bli skönt att träna lite innan det är dags att äta alldeles för mycket och slöa till det under julhelgen... hehe.

Senare blir det kanske fest eller möjligtvis pepparkaksbak!
Trevlig kväll!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0