Det är inte alltid lätt att vara omtyckt


Gårdagen blev ganska lyckad ändå. Var på förfest hos Kim, där jag knappt kände en enda kotte förutom Cecce och co, och sen stan. Lakritsshot på Idas, och sen lyckades vi tack vare Sara komma in gratis på Moon. Shysst. Jag och Cecce dansade lite, innan jag gick iväg för att möta Andreas. Vi började sen gå istället för att vänta på bussen, och det slutade med att vi gick hela vägen hem till honom. Jag tog alltså bussen från Söndrum istället för stan, så det var inte så konstigt att man knappt kom på. Bussen var totalt knökfull med folk, och stannade bara på hållplatser för att släppa av folk. Som tur var stannade den där jag skulle på, så jag hoppade in där bak och struntade i att betala. Fullt med turister, som vanligt. Vissa av dem åkte åt fel håll men ville inte inse det, medan andra spillde cola över halva bussen (inkl. mig). Härligt.

Nu är det nästan riktigt fint väder ute. Ska nog ta och sola lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0