Rolig kväll i regnet!


Godmorgon. Eller goddag heter det kanske när man precis har vaknat och klockan är närmare ett?

Utekväll blev det i regnet igår iallafall! Och en jättetrevlig sådan dessutom!
Jag och Emma mötte Karin, Milla, Madde och Sara på Bulls och efter några drinkar och shots där så gick vi vidare till Mårtenssons. På Mårtenssons blev vi bjudna på kamikaze (har jag för mig det heter, ni vet den där gröna drycken i bringare?), så vi tackade och tog emot. Satt också och spanade på de transor som var där inne kvällen till ära...kul! Mycket folk igår igen, men inte fullt så många som förra veckan kändes det som (en vädligt massa turister som alltid dock!) Dansade gjorde vi iallafall, alltid lika roligt! :)

På vägen ut, vid garderoben, frågade en kille mig om inte jag kunde ställa upp i en enkät. Jag sa att jag var tvungen och springa till bussen och därför inte hann.

Killen: Men det tar bara två sekunder!
Jag: Jaja, vad är det för fråga då?
Killen: Har du pojkvän?
Jag: Öh, va? Vad sa du?
Killen: Har du pojkvän?
Jag: Äh...ja?
Killen: Hade du tänkt ligga med honom?
Jag: VA?! Öh....vadå, ikväll???
Killen: Ja
Jag: Alltså, han är i Frankrike så det går inte.
Killen: Okej, så du har alltså pojkvän men du kan inte ligga med honom för att han är i Frankrike?
Jag: Ähh, ja. Precis.
Killen: Okej. Tack så mycket då!

Minst sagt den skummaste undersökning som jag varit med i!

Nä, dags för frukost nu.

Kommentarer
Postat av: cecce

HAHAHAAHAH jag döööööööör. frågade han verkligen det? Sjukt roligt!!!

2007-07-07 @ 15:50:26
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0