So kiss me....

Sitter och tittar på She's All That. Var länge sen jag såg den nu, och kom precis ihåg att den måste ha haft premiär när jag gick på högstadiet. Tiden går snabbt!  För snabbt. Mysig film iallafall :)

Datorn på mitt rum funkar inte. Jippie. Har bara pappas bärbara att använda på kvällarna. Lite jobbigt. 
Ska ta och köpa mig en egen laptop snart, måste ju ha en till hösten oavsett.

Känns bra att vara hemma och njuta lite av sommaren i Halmstad. Och kul att träffa alla igen. 
I morgon kommer Valentin och hälsar på. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!!

2007-06-15 @ 00:08:31
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0