Aj


Nu har jag krockat med min cykel för första gången.
Och det var en ordentlig krock dessutom. Fan.

Jag skyller på mig själv men också på vädret....det snöade som tusan och man kunde inte göra annat än att kolla rakt ner i marken nästan. Jag cyklade ganska fort för att komma hem så snabbt som möjligt, och så pang!
Frontalkrockar med en annan tjej och båda hamnar på marken. Aj aj aj.

Min cykel tog lite skada tror jag... cykelkorgen blev sne, och hjulet verkar lite knasigt. Får kolla det i morgon...
Nu ska jag inte röra på mig nått mer.

Djävla klant.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Men aj! Tur att du inte skadade dig i alla fall!

2007-11-23 @ 20:49:05
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0