Jag börjar få ordning på tankarna

Min ångest börjar lägga sig lite. Tror jag kommit fram till något nu....  ansökan är ivägskickad iallafall, så får beslutet tas senare. Just nu lutar det åt att jag kanske byter stad... vi får se, vi får se.

Seminarium och bearbetning av en massa texter idag. Lite segt, men lärorikt. Förhoppningsvis ska allt diskuterande komma till användning när det drar ihop sig inför tentan...
Nu kommer Karin strax hit. Vi ska betala för Colonias vårsittning och sen cykla bort till Campushallen. Ikväll blir det Step! Ska bli kul att träna (jag behöver det också efter att ha tryckt i mig alldeles för mycket kladdkaka och godis de senaste dagarna, hehe)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0