Hemma


Nu är jag hemma från Öland efter att ha spenderat en jättemysig helg med släkten. Vi delade ett stort hus i Borgholm alla 14, vilket var kanon! Precis i centrum nästan och bara 100 meter kanske till vattnet. Kan det bli bättre?  Vi har gått på stan, varit runt lite på södra Öland, kollat på fotboll och ätit en väldigt massa godsaker (pizza, chips, godis, glass, tårta......allt möjligt! Så nu blir det alltså till att leva nyttigt resten av veckan, haha! ) Lite bilder kommer kanske så småningom.

Tänkte dock lägga upp en bild på det väder som mötte oss hemma i Halmstad. Jag vet inte om jag någonsin sett något liknande. Det har haglat jättehårt och jättemycket och nu är här vitt på marken! Underligt sommarväder minst sagt.

 

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå och lägga mig. Jobbet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0