Au soleil


Jag kunde knappt sova i natt. Det gjorde ont att sova på rygg och det gjorde ont att sova på sidan, och jag hatar att sova på magen för det är så himla obekvämt. Blä!

Och idag har jag bättrat på min bränna ännu mer efter tre timmar på stranden med Cecce. Nu har jag dock bränt mig på framsidan av smalbenen och på halsen, vilka tydligtvis var de enda ställena jag glömt att smörja in mig på. Så kan det gå.... 


Utsikten från min handduk. I love it!


I går var jag på stranden med Isak och Andreas, vilket var väldigt kul. Eftersom Isak inte tänkt på att han skulle bli hungrig efter några timmar på stranden, så slutade det med att vi efter mycket tjat från hans sida gick upp till Gillbergs och käkade pizza. Riktigt gott, men lite för dyrt kanske då man måste betala 7 kr för lite kranvatten... :) Senare på kvällen cyklade jag och Isak till Andreas, där vi såg på fotboll med honom, Lisa och Kenny. Därefter cyklade vi vidare in till stan och till Morfars. Mycket trevligt, förutom att det kändes som om man dansade i en bastu ungefär... lite för varmt alltså. Puh!

I morgon väntar jobbet.
 

Jag saknar dig också.

Kommentarer
Postat av: V

tu me manques

2008-06-09 @ 16:17:05
Postat av: V

tu me manques

2008-06-09 @ 16:17:41
Postat av: V

tu me manques

2008-06-09 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0