"mmm, aa, jaa, oui, yes, aha"


Uppsatsen känns inte så tung att skriva som jag trodde. Vi har redan kommit en bra bit på väg. Skönt! Kl 9 i Key i morgon också är det som gäller. Skriva skriva skriva, sen sommarlov!
Klarade franskatentan också, puh. Var inte så farligt som jag trodde faktiskt. Man kan ju påstå att jag pluggade lite för mycket på vissa saker, men men... nu sitter det iallafall.
Och så har jag lagt upp lite bilder på Facebook från våren här... jag faller för grupptrycket alldeles för lätt, hemskt vad det ska läggas upp bilder där hela tiden :)

Dags för sängen nu, natti natti.

Bu...någon röker nedanför mitt fönster. Fräscht. jag älskar rökdoft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0