Snart helg :)

Det regnar idag igen. Okej att det regnar när man är inomhus, men när man cyklar är det inget vidare.

Har varit och ätit lunch med några kursare, närmare bestämt Johanna, Emilie och Erik, på Stockholms nation. Salladsbuffé. Så himla gott! Och så lite kaffe och pepparkakor efter det. Mycket trevligt!
Innan jag begav mig hem från stan så var jag även på Systemet och köpte lite dricka till i morgon kväll då jag ska till Annica i Stockholm på födelsedagsfest. Ska bli kanonkul! Ser verkligen fram emot att träffa Annica! Det var alldeles för längesedan.

Ikväll har jag och Emma tänkt att skämma bort oss själva genom att gå och äta på Orvars. Något speciellt får man ju hitta på när det är fredag! Men innan jag tar helg så ska jag faktiskt vara duktig och plugga ett par timmar nu. Tenta nästa vecka....

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0