Vad vore väl en promenad i snön utan en vurpa?

Brr...! Det snöar här. Det snöar jättemycket, och utan uppehåll.
Jag lämnade cykeln hemma idag och tog mig med buss och till fots till skolan, och till fots hela vägen hem. Jag klarade mig ända till strax efter Hydromacken (som ligger precis där jag bor) innan jag ramlade första gången. Woops! Så låg jag på marken. Isgata under snön var det ja. Reste mig upp lite smidigt och svor över att jag säkerligen fått ett stort blåmärke på vänster lår och började gå igen. Efter tio meter så ramlar jag igen. Typiskt också. Som om det inte räckte med att jag frös, hade snö i håret och i ögonen. Nejdå. Några fina blåmärken ska man ju ha också.

Jag hade egentligen tänkt träna nu ikväll men frågan är om jag bara ska stanna inomhus istället. Det känns minst sagt lite mer lockande.  

Kommentarer
Postat av: Elise

haha typiskt dig, faller på din söta ända vart du än går i vinterväder! :P puss!

2008-11-25 @ 17:17:10
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Elise

haha typiskt dig, faller på din söta ända vart du än går i vinterväder! :P puss!

2008-11-25 @ 17:17:11
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0