Helgen


Fredagens sittning med SOS var riktigt trevlig! Det var pappa-tema, så ja, vi var utklädda till våra pappor, typ. Haha.

   


Den här helgen lever jag efter en att göra-lista.  Hittills har jag betat av vårstädning, ett antal ärenden på stan, skriva en litteraturuppgift, sortera in viktiga papper i en pärm samt prova min balklänning och kolla upp om/var den kan tvättas och strykas. Känner mig nöjd med mig själv. Speciellt med vårstädningen.

Nu ska jag fixa lite inför damsittningen, fylla i ett frågeformulär åt/om Emma och kanske börja kolla lite på tentan vi har nästa onsdag. Får se om jag hinner med att träna också. Det är minst sagt ganska effektivt att göra listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0