Sleepless

I natt vaknade jag en gång i timmen, vred och vände på mig konstant, svettades och drömde en massa konstiga saker. Jag tyckte inte alls om det. Utvilad i morse? Inte det minsta! Man kan ju inte kalla det en bra start på dagen direkt. 

Annars? Jo, det är fortfarande snö i Uppsala. Men framför allt is. Överallt.
Nu har jag varit och tränat, och om en timme ska jag iväg ner till Norrlands för att ragga nya tjejer till HJ. Vi ska bjuda på godis och se mycket sötare och trevligare ut än alla Ypsor och Vajor. Fast det är vi ju redan, så det blir nog inte så svårt :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här saknas snön.

En sådan snygg blogg du har!

2009-01-22 @ 20:55:08
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0