It's a Small World


Ibland så träffar man på någon man känner på ett ställe där man absolut inte förväntar sig att träffa någon man känner överhuvudtaget. Detta hände mig idag. Emma, hennes mormor och moster och jag strosade runt i förmiddags i köpcentrumet Nacka Forum (där jag aldrig varit tidigare), och efter ett tag vi går in i en skobutik. Vem jobbar där? Jo, Ola som jag gick i samma klass som på högstadiet. Vi blev båda minst sagt ganska paffa av att stöta ihop med varandra där. På Eurosko i Nacka Forum, hur stor är chansen liksom? Världen är allt bra liten som man säger....


 
It's a Small World, Disneyland Resort Paris


Nacka Forum var trevligt, och ännu trevligare var att jag kom därifrån med en gaskklänning, en tröja och en väska, som tillsammans egentligen kostade 1447 kr, för 424,50 kr = 1022,50 kr i rabatt! Vilka fynd. Pas mal!  Fast trevligast var ändå att sova över hos Emmas söta mormor, äta god mat, bläddra i damtidningar och äta semlor.  

I eftermiddags försökte jag mig på att fålla upp mina nya gardiner. Det gick sådär, som vanligt. Att fålla upp gardiner genom att stryka på ett sådant där klisterband är lättare sagt än gjort. Efter att ha kämpat i kanske en timme så gav jag upp. Nu hänger de i fönstret, men är de lika långa? Nej. Nästa gång ska jag köpa ett par gardiner som är fållade och klara, så det så. 

Kommentarer
Postat av: Elise

haha :) du är ju för go!

2009-01-24 @ 22:37:22
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0