En kalender kan ju vara bra att ha om man kommer ihåg att kolla i den


Hade jag inte till och med skrivit upp i kalendern att jag skulle lyssna på radion ikväll 21.30? Jodå. P3 Live Session står det där med stora bokstäver. Salem Al Fakir och Jenny Abrahamson live.  Framför allt den senare ville jag lyssna på. Axel och jag såg henne i Linköping med Tomas Andersson Wij, och hon var riktigt bra vad jag minns. Men nähä. Nu missade jag det. I vevan mellan fotbollen och Idol så glömde jag bort att det började. Typiskt också. Har tröstätit lite godis och lyssnar på det sista av programmet nu. Det verkar bara vara Salem som spelar nu dock... jaja. Han är ju inte så dålig han heller i och för sig. 

Hmm... men man kanske kan lyssna på program i efterhand via SRs hemsida?
 

Kommentarer
Postat av: josefine

Coucou! Vilken stad var det du skulle åka till i oktober? Minnet är bra men kort :P Hoppas du hinner in med Renne ansökan! Dom har säkert massa utbytesstudentaktiviteter där också, tror nog de flesta har något, fast kanske inte lika ambitiösa som min skolas :P Jag kommer hem till Halmstad 1-4 oktober! inte hemma då va? Saknar dig vännen! Kram!!

2009-09-13 @ 16:09:33
URL: http://josefinesjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0