Jullovsmys


Jag är hemma i Halmstad. Och det känns riktigt härligt att ta lite ledigt faktiskt. Jag gör inte så mycket, men det är ju samtidigt så det ska vara när man har lov. Myser med familjen, ser på film, letar efter julklappar, och äter en himla massa onyttiga och goda "men det är ju trots allt snart jul"-saker. Idag har jag dock jobbat, men kvällen avslutades med mat och handboll tillsammans med föräldrar, syskon, farbröder, kusin och övriga på jobbet i Halmstad Arena. Drott vann till och med över Sävehof så det var lite extra roligt. I morgon ska vi åka en sväng ner till Helsingborg och på onsdag ska jag till tandläkarn och därefter fika lite med Josefine är tanken! Och sen är det dan före dopparedan och därefter julafton och då blir det Ljungby med hela tjocka släkten.

God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0