Cookie Monster


Det är livsfarligt att gå och handla här. Speciellt när man är hungrig. Tre paket med kakor för mindre än 1 euro kan vid sådana tillfällen verka vara en väldigt bra idé. "Det kan ju vara bra att ha kakor hemma" tänker jag, "speciellt när man tentapluggar". Visst. Jättebra. Om man vill gå upp i vikt och må allmänt illa ja. Men nu trycker jag ju i mig alldeles för mycket kakor, alldeles för ofta. Såklart. Och det värsta är att de är goda också. Det är sådana där dubbla med choklad i mitten.  Hade de varit äckliga så hade jag ju kunnat kasta dem (eller försökt iallafall), men nej. Jag inte sluta äta. Allvarligt talat så tror jag att jag börjar utveckla ett beroende. Det här är illa. Jag behöver verkligen inte bli mer sockerberoende än vad jag redan är. Kan nån komma hit och ta bort paketet från mig?!
Au secours!




Kommentarer
Postat av: Amalia

Är det prince-kex?!

2010-03-31 @ 13:41:23
Postat av: Jennifer

Jajamen! Vad annars? Haha. Fast de jag köpte senast var av ett billigare märke, men det är ju nästan samma sak ändå. Frankrike är verkligen farligt, det finns alldeles för mycket onyttiga saker här.

2010-03-31 @ 19:52:40
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0