Que c'est beau la vie

Jag är alldeles hög på socker efter en helg fylld av sötsaker. Godis, kladdkaka, godis, tårta, godis… och så söta Linn såklart.


Linn och Bella


Och inte har jag rört på mig speciellt mycket heller. Förutom en tur på stan och x antal hundra meter inne på Bokmässan.  Men vad gör det? Jag har haft en mycket fin helg och röra på mig kan jag göra när jag kommer tillbaka till Uppsala.

Jag har varit på tjejkväll, fikat med Andrea, Martina och sen Josefine på samma dag, varit på Bokmässan med pappa, träffat en astronaut, haft filmkväll, varit på barndop och födelsedagskalas och ätit en massa gott.



Lite star-struck blir man allt när man träffar en astronaut. Christer Fuglesang på Bokmässan i Göteborg.


Tjejkväll


Hemma hos fröknarna Hacker


Vi firade Linns dop...


och att storebror Jonatan fyller 9


En helt okej helg alltså! Nu ska jag gå och lägga mig, i morgonbitti åker jag norröver igen.


Kommentarer
Postat av: Axel

Vad vackert det är när du lägger in så eleganta ordvitsar som star-struck. Jag blir rörd :)

2010-09-27 @ 08:02:22
URL: http://mandorlano.blogspot.com
Postat av: E

Haha, star-struck. Jag tänkte inte på det, men tack Axel för att du tog upp det.



oj, vad lik han är din pappa, det syns verkligen att de är bröder. Gott med godis. o tårta, och allt det där andra. Hälsa Uppis, puss

2010-09-27 @ 08:24:48
Postat av: Jennifer

Hehe, tack. Jag är faktiskt lite nöjd med ordvitsen själv faktiskt ;)

2010-09-27 @ 18:03:10
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0