How you doin'?


Alltså, så här är det. Vänner är bara bäst. Lätt nummer ett på min lista över TV-serier. Ikväll har jag och systrarna kollat på åtta avsnitt i rad. Jag kommer aldrig att tröttna så är det bara. När jag gick på högstadiet spelade jag till och med in alla Vänneravsnitt på VHS. De flesta videorkassetterna finns såklart fortfarande kvar ute i förrådet, men jag tror dock att jag ska låta dem ligga kvar därute och istället beställa hem min egen kopia av Vänner-boxen med alla 10 säsonger. Det är på tiden.


Det är förstås omöjligt att fånga hela serien i ett enda klipp så det får blir lite bloopers istället.
Och det är ju inte helt fel det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0