Dagen idag

Hur mycket har jag fått gjort idag egentligen? Inte så mycket som jag hade tänkt iallafall. Jag har tvättat nästan hela min garderob, strykit, försökt packa... slöat. Sammanfattningsvis inte lika aktiv som gårdagen alltså. Ganska tråkig dag faktiskt. Och inte blev jag klar med packningen heller.
Kvällen blev desto trevligare då Oscar tittade förbi för att säga hej. Vi åt mat, och sen hjälpte han Bella installera taklampan på hennes rum. Det är inte dåligt att ha en egen elektiker. Fikade jordgubbar och kollade på Playboy Mansion (tror jag det heter, programmet med Hugh Hefner och hans tre flickvänner iallafall...herregud alltså, inga kommentarer!)
Nu är jag supertrött. Dags att sova!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0