Laddad

Nu är min lägenhet så gott som färdiginredd. TV:n är på plats och jag har till och med skaffat två krukväxter.

Mamma, pappa och Bella sov över här i natt... fyra personer på 26 kvm blir lite trångt, men det funkar. Vi åt tacos och slappade. I morse gick vi och kollade lite i Gamla Linköping som bara ligger 10 minuter härifrån. Det är ett ställe där de har samlat en massa av Linköpings gamla byggnader och gjort en liten by av det hela. Jättemysigt!!
Sen var vi och handlade lite på MAXI. Föräldrarna köpte lite mat åt mig. Tack!

Efter att familjen åkt cyklade jag bort till Jesper för att låna lite kurslitteratur. Han läser andra året och har därför en massa böcker från första året som han inte kommer behöva på ett tag - så jag tackade och tog emot!
Bläddrade igenom några stycken - verkar svårt och flummigt. Men men...

Nu ska jag göra mig i ordning och sen gå bort till G-punkten (gemensamhetslokalen här) och träffa andra nyinflyttade och fika lite.

I morgon börjar det!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nervös? Ja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0