Mal au coeur

Somnade i soffan. Igen. Det är ganska skönt att sova framför TV:n egentligen... är det bara jag, eller ger det en sorts bekväm trygghetskänsla? Svårt att förklara kanske, men jag gillar att somna till mumlande röster i bakgrunden, och med en fleecefilt över mig. Vanligtvis brukar det inte spela någon roll ifall man somnat i en knasig ställning...man sover lika bra ändå, ända tills man vaknar av att armen sover och att man måste anstränga sig till max för att skaka liv i den. Dessutom har jag heller ingen aning om hur lång tid det har gått när jag vaknar igen efter att har somnat i soffan.... inte helt bra alla gånger kanske, men skönt. Äsch, nog babblat om sovande i soffor. Väldigt ointressant egentligen... somnar nog sittande snart om jag inte slutar.

Dagen idag har sett ut som följer: Jobb, springtur, mat, telefon med Emma, dusch, Project Runway med Bella, telefon med Karin, tupplur i soffan och nu internet.  Très interessant, n'est-ce pas?


image73 
Mitt hjärta värker. Jag borde kanske försöka glömma och gå vidare, men det är inte lätt.
Jag saknar dig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0