Dags att gå vidare

Nu har jag tagit bort mitt Lunarstormkonto som jag inte använt på evigheter.
Känns väldigt bra faktiskt. Högstadiet och gymnasiet är förbi och så också Lunar.
Blev dock lite nostalgisk när jag tittade på mina foton och läste lite blogginlägg och dagboksinlägg som fanns där... vilka minnen!

Kommer du ihåg det här Cecilia?

deliriously F21 från Halmstad (#931 - obesvarat)

Ons 3 sep 2003 13:00

yo...hehe under..ehh nära vänner? har lektion..eller inte..ska ha samling om ca 4 minuter..ska få våra låskort...då kan vi komma in ´på skolan dygnet runt hehe..åsså ska vi göra lite annat skit hehe...haru skojit? gick svenskan bra? MÓAHAHA....jag e så vänlig..ähä förlåt...hur gåre me da bio? freday eller sönday? inte lörday!! please!!! ska ju me juh......anyway, have ö gräjt lajf....


Jag har ingen aning om vad det handlade om! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, inte jag heller, men spännande var det säkert!

2007-12-09 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0