Fest!

Gårdagskvällen och natten var rolig! 
Karin kom hit strax efter kl sex och vi gjorde oss i ordning och bakade kladdkaka. Kladdkakssmet är gott! Och kladdkaka med för den delen. Vi satte ljus i tårtan och tog med den ner till Axel, där den åts upp med glädje.
Festen var skojig! Axel envisades med att ta kort, mest extrema närbilder, på mig hela tiden, vilket jag inte var alldeles förtjust i - så det slutade med kortkrig helt enkelt! Någon gång efter elva tackade Karin och jag för oss och begav oss upp till Kårallen för att gå på eftersläppet på Schlaget. Tyvärr var där ganska lite folk, men jag, Karin, Jessica och Debbie dansade som galningar ändå. Trubadur och riktigt rolig musik på dansgolvet = lyckad kväll! Vid halv tre hade jag fruktansvärt ont i fötterna och drabbades av akut trötthet och hunger. Så efter att ha käkat pannkakor med sylt somnade jag som en stock!

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0