Hemma

Vårt faddertack igårkväll blev riktigt lyckat! Tacos, öl, cider och chips. Tanken var att vi skulle gått vidare till HG eller nått, men vi kom inte så långt... vi hade det så roligt hemma hos Christian så! Det bästa under kvällen var Chip bong och Älskling älskling. Erik fick oss att skratta så mycket att det gjorde ont i magen. Eller som Emil uttryckte det "Snart spyr jag av skratt! Jag skojar inte!" Så... kom i säng ganska sent, och fick inte sova särskilt länge för...

kl 8.15 var det dags för seminarium och redovisning av gruppuppgift. Det var ganska lugnt dock. Jag och Micaela redovisade först, så efter det kunde vi ta det lugnt. Vi fick en liten paus vid kl 9 så då gick vi och köpte varsin såndär grön och rosa (samma färger som en Lisebergskanin ungefär!) godisstång som smakar melon. Mmm... bra för blodsockret. 

Efter seminariet gick jag och la mig en timme till innan jag packade och gjorde iordning för hemfärd till Halmstad. Fick ta min stora resväska för att jag skulle få plats med lite julklappar och så smutstvätt såklart, hehe. Man får ju utnyttja hemmets resurser. 

X2000 mellan Linköping och Nässjö, och sen Krösatåget (ett gammal skruttigt sådant) till Halmstad. Krösatåget måste vara bland det segaste som finns. 3 timmar genom skogen. Jihoo. Fick läst lite kurslitteratur iallafall så det var ju positivt.  

Nu sitter jag i min säng hemma i Frösakull. Känns så mysigt att vara hemma och bli ompysslad.
God mat, godis och Idol-final. Marie var grym.

Nu ska jag sova. I morgon blir det stan och sen födelsedagskalas hos Uffe och Ulrika.
Godnatt!

(Lite bilder från igår!)

    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men haha, vilken fruktansvärd bild :D

2007-12-08 @ 02:50:06
URL: http://francesfarmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0