Julkalender och grym bebis

Ställde klockan på 9 i morse för att kunna se julkalendern. Så mysigt. Inte för att en 21-åring kanske är den tänkta målgruppen för detta program, men äsch. Jag gillar själva grejen med julkalendern. 15 minuters julstämning varje dag. Det kan man ju unna sig.

Nä, nu har jag ätit frukost, och tänkte börja röra på mig. Måste ner på stan och spana efter julklappar.
Sen kommer Karin hit, och ikväll blir det fest! :)

Bonne journée!

ps. kolla in den här, haha. Fight for kisses!


Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

HAHAHHH :D de va det roligaste jag sett i hela mitt liv. Ahla bebisen :)

2007-12-01 @ 10:10:51
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0