Saknar er redan tjejer!

Har spenderat lite mer än ett dygn med Ida och Karin. Vi började i stan med att spana in rean. Jag köpte lite smink, Karin två toppar och Ida jeans. Därefter bestämde vi oss för att gå och fika lite. Det slutade med att vi satt och fikade och pratade i tre timmar på Vattenporten. Sen gick vi och handla lite på Hemköp innan vi gick hem till Karin. Där blev det smoothies, kvällsmat och en massa godis. Vi spelade Den försvunna diamanten och Musik alias. Haha, den försvunna diamanten kan bjuda på mycket dramatik!

I morse skulle Karin iväg och operera bort en visdomstand, så jag och Ida traskade ner i regnet till Hemköp och köpte lite glass för att muntra upp henne. När Karin kom tillbaka med uppsvullna kinder så tittade vi på the Simpson-filmen. Hehe, den var ganska rolig faktiskt. Efter köttfärssås och spaghetti så åkte jag med i Idas bil ner till stan och tog bussen hem. Var jättemysigt att träffas igen. Tack sötnosar!

Sitter i soffan nu och kollar på när Isabella och Julia spelar spel, närmare bestämt Together Balloon som Bella fick av mig i julklapp. Mycket underhållande! Ska snart ta och vara med lite jag med tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0