Fortsatt funderande och 100% Halmstad


Funderar fortfarande över lägenheten. Den är nog ganska perfekt egentligen. Hmm. Jag vet inte ännu, men tror jag kan få lite bostadsbidrag iallafall... det hade ju hjälpt! Ska söka det iallafall så får vi se hur mycket hyran hamnar på då. Ska nog spana in Studentbostäders lägenheter på söndagmorgon (kl. 8, när de släpps!) innan jag svarar. Hade varit skönt att få det fixat så snart som möjligt. Åh, stress och ångest. Blä.

Jag och pappa tog en sväng in till stan i regnet innan. Gick förbi Örjans vall och lyssnade lite utanför på Gessle. Alltid speciell "sommar i Halmstad"-känsla när man hör hans låtar, något annat kan man ju inte påstå. Det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0