Gäsp


Idag har jag inte gjort mycket. Hade tänkt att gå upp tidigt, så ställde klockan på halv åtta. Pallade mig upp ur sängen för att fråga föräldrarna om jag kunde få sova en timme till och sen komma in och jobba.
Det gick bra, så jag la mig igen...och sov som en stock till kvart i elva. Var nog ganska utmattad tydligtvis.

Har försökt få datorn på mitt rum att fungera... och jag skymtar en ljusning! Har lyckats installera om alla drivrutiner, nästa steg är att få internet att fungera och sen ska det inte vara mycket kvar. Jihoo! Problemet är bara att jag förstår typ 0 % av det som jag ska göra för att få bredbandet att funka, men men....får la ringa supporten eller nått.

Je m'ennuie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0