Honolulu vs Frösakull


Heldag hos farmor och farfar idag. Supermysigt. Som vanligt innebär en dag hos farmor och farfar att man äter alldeles för mycket. Lunch, fika, kvällsmat..... "ät nu mer flickor!" :) En massa roliga konversationer dessutom om familjen och livet. Vi skratta så vi grät. De är så underbara.

Farmor (ang pappas födsel, då hon nästan förblödde): ...Och så höll han ju på att ta död på mig också... då hade ni två varit varit helt ensamma....!
Farfar: ...Ja, det var ju synd det! Då hade jag kunnat bo på Honolulu!

Kom precis tillbaka från en kvällspromenad med Elise. Jag älskar stranden här. Gick förbi campingen som verkade i stort sätt full...  Insåg vilken tur jag har som bor så bra på sommaren.
 
    


Och den här bilden är från Måndagsklubben!

(Källa: www.clubmonday.se)  

 image24

I morgon kommer Emma och hälsar på. Jag håller tummarna för lite bra väder, men... jag tror inte att jag kommer ha sån tur. J'en ai marre de la pluie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0