Måndagsklubben


Alldeles för mycket folk och dålig musik på Måndagsklubben igår. Roligt att träffa lite folk man inte träffat på länge dock. Men, allt som allt var där för trångt och för många turister! Kunde verkligen varit mycket bättre! Och 160 spänn i inträde var inte så kul direkt.
Förfesten hos Hannah var riktigt rolig (visst är det konstigt att förfesten nästan alltid är roligare än själva festen?) - nästan ett år sedan jag träffade henne sist! Tiden går så himla snabbt.

Och tack för att jag fick låna ditt paraply Karin, det behövdes minst sagt när man traskar hem i ösregn. Jag är så trött på regnet nu. Vill ha bra väder. För tillfället skiner solen..... jag håller tummarna på att det vänder nu. (Snälla snälla!) 

Städar och donar lite.... ska strax iväg och handla med Elise och sen blir det lugn TV-kväll.
I morgon ska vi åka och hälsa på farmor och farfar i Ljungby och på torsdag kommer Emma och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0