Nervöst...

Familjen är nu hemma. Bruna som pepparkakor precis som jag trodde. Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls.

När vi vaknade i morse satte vi igång datorn med en gång för att kolla om vi kommit in på högskolan, jag i Linköping och Emma i Uppsala. Men, tydligtvis så kan man inte få reda på detta förrän efter tidigast klockan 18, så vi får vänta lite till. Sen är det dags att ta tag i lägenhetssökandet....står i kö redan, men man kan ju inte söka förrän man har beskedet. Och tydligtvis lägger de inte upp nya lägenheter förrän på torsdag.... Jag är alldeles uppstressad inför detta...usch är nervös och har ångest. Ska bli skönt när allt är fixat.

Emma åker hem idag vid fyra-tiden, så nu ska vi göra oss i ordning och sen hitta på något vettigare än att sitta vid datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0