Tänker så det knakar


Redan idag fick jag ett mail från Byggvesta i Linköping om att jag blivit erbjuden en lägenhet på Colonia, precis bredvid Campus.  Nu snurrar hjärnan på högvarv.... ska jag tacka ja eller vänta och se vad som finns via Studentbostäder? På Colonia är det en splitterny lägenhet, 26,4 kvm +kokvrå. Precis vad jag vill ha. Lite dyrt kanske, 4024 kr i månaden.... hmm. hmm. hmm. Men kanske inte dyrare än vad det skulle vara i en annan lägenhet ändå? Hmm. Tänka, tänka, tänka.

Fattig student - jajamen!! :(

Kommentarer
Postat av: cecce

ajdå. ja, det var ganska dyrt. får du bostadsbidrag? svåårt val!!

2007-07-11 @ 19:24:06
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0