Midsommar

Väldigt regnig midsommarafton, men det gör ju inte så mycket när man har så go släkt och goa vänner.
Jag kan knappt tänka mig att vara på något annat ställe än Tämta på midsommar. Champagnefrukost, fika och mat i mängder, massa folk, snappsvisor, bad i sjön, kubb, grillning...

Jag och Valentin var på Liseberg i onsdags. Grymt kul! Speciellt Gasten...haha, vi skrek och skrattade i ett.
Kommer sakna honom när han åker på tisdag.... men, jag ska ju till Paris om några veckor som tur är.

Idag åkte mamma, pappa och Bella till Rhodos, så jag och Elise blir ensamma hemma i två veckor. Hehe.

 (fr.v: Alexander, jag och Valentin. Elise och Alexander. Bella)


Kommentarer
Postat av: hannah

låter som att du hade en trevlig midsommar :) lite komiskt att dina föräldrar åkte till rhodos. min mamma och syster är där nu med. hehe :) får träffas snart!

2007-06-25 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0