Oskarström och Club Moskva


Solen skiner ute! Det var på tiden. Var dygnsur efter allt regn när jag kom hem i natt, så solen värmer!

Efter förfest i Oskarström hos Alexandra så åkte vi in till stan och Mårtensson. Hade väldigt roligt! Det var längsen jag var ute och dansade... skitskoj faktiskt! Det kändes dock lite konstigt att man inte kände igen mer folk där...vanligtvis är stället fullpackat med Halmstadfolk, men inte igår. Mest turister antar jag (=sommarn är här!)

Var jättekul att träffa Alexandra, Jessica, Camilla, Madeleine och Sara igen. Ett och ett halvt år sen sist.

   

Somnade klockan 4 i morse, och halv 6 väcker Elise mig för att jag ska köra henne till jobbet i Tylösand. Trött? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0