Choklad som bot mot blåmärken?


Grupparbete för hela slanten i skolan för tillfälle. Går ganska bra faktiskt, vi har riktigt trevligt oftast. Är dock lite trött på en viss B som fortfarande har noll koll på saker och som gör lite som han känner för. Men men, det är bara att bita ihop.

Jag och Axel, som är i min grupp, gick och lämnade in våra cyklar för reparation efter skolan. Ska tydligtvis vara klart redan i morgon...jag hoppas på att de kan fixa min och att det inte blir alltför dyrt. På vägen tillbaka från Valla gick vi inom Chokladboden i Gamla Linköping och jag fick med mig några rullar Center hem. Billigt och gott! Kan det bli bättre?! Inte så bra att äta för mycket choklad kanske... men ibland får man skämma bort sig själv lite. Speciellt om man har så stora blåmärken som jag har.

Joyeux Anniversaire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0