Isabellakaramella 13 år!

Godmorgon

Idag fyller min lilla lilla syster Bella 13 år! Grattis älskling!!

Lång, men trevlig dag igår. Lunch på stan, shopping, möte och kvällspromenad. Gick och la mig alldeles för sent, som vanligt. Trött nu...  hoppas föreläsningarna idag blir bättre än de igår iallafall. Alldeles för stressade föreläsare gillar vi inte, och inte heller när innehållet ibland saknar relevans. Suck.

Hittade en utstyrsel till Halloweenstittningen iallafall. Blir djävul, med svans, horn och treudd. Inte så fantasirikt kanske, men....äsch. Fanns ju ingenting annat. Ska bli roligt på lördag iallafall! :)

Nu ska jag göra mig i ordning och trampa iväg till NH.

Kommentarer
Postat av: andrea

hej Jennifer :) Hur leker livet i Linköping. Trivs du? Hur är linjen. Hoppas du har det bra :) Kram Andrea

2007-11-01 @ 15:18:16
URL: http://frokenhacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0