"Jag hjälper damen... du kan hjälpa dig själv!"


Idag har jag hunnit med massor känns det som.

Var på stan exakt när den öppnade kl 10. Fick utfört lite ärenden, och började spana in vad jag ska köpa för julklappar. (Hittade jag något? Nej. Idéer? Njae, kanske.)
Sen hem och äta lunch innan jag traskade bort till Key för att möta resten av gruppen. Vi försökte fatta lite beslut angående vår redovisning om utbildningsmedier som vi ska ha i morgon och på fredag. Tog sin stund, men nu tror jag det ska bli bra!

Efter skolan gick jag och Axel och hämtade våra cyklar. Min lyckades de fixa helt okej, tydligtvis var hjulet inte 100 %, men det var inget som jag märkte särskilt mycket av. 150 kr gick det på... inte så farligt ändå. Ibland är det bra att vara student.  Haha. Dagens roligaste kommentar kom från killen på cykelverkstan som med utländsk brytning säger till Axel : "Jag hjälper damen, du kan hjälpa dig själv!" och sen bär upp min cykel för trappan, medan Axel snällt får lyfta upp sin utan någon hjälp. 
Väl på Colonia igen så jobbade jag och Axel med vår del av presentationen ett slag innan det var dags för aktivitetsutskottsmöte.

Väldigt trevligt möte idag, både produktivt och flummigt på samma gång. Stannade ett tag efteråt och diskuterade upplägget på nästa affisch som ska upp, medan Hampus och Daniel drack öl och hade sönder en stressboll, innehållande ett ämne som vi inte kunde fastställa. Salt var det inte iallafall!

Nu har jag gjort färdigt affischen och sitter mest här och gör ingenting (förutom skriver ett alldeles ointressant blogginlägg), så nästa steg borde helt enkelt vara att gå och lägga sig kanske. Ska bara orka stänga av datorn och tv:n och borsta tänderna först....

Kommentarer
Postat av: elise

vem är axel? :)

2007-11-29 @ 14:53:39
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: Axel

Han var en riktigt gentleman! Jag tror t o m han hade ett sjätte sinne som gjorde att han kunde känna av att du hade ont i knät

2007-11-29 @ 18:15:03
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0