Lite motivation och inspiration hade inte suttit fel


Huh! Jag fryser. Tycker att det är ständigt kallt i min lägenhet, men när jag skruvar upp värmen så blir det på tok för varmt. Jobbigt det där att man inte kan hitta den perfekta temperaturen.

Skola, casehandledning och studievägledning idag. Hann också med lite lunch i Zenit med Micaela och Erik, trevligt! Studievägledaren sa dock ingenting som jag inte redan visste, så det var ju sådär. Funderar ju fram och tillbaka på om jag borde läsa till lärare eller inte... usch, vad det är svårt att veta vad man ska göra här i livet.

Nu har jag precis vattnat mina växter i fönstret (som nog ändå är döda - jag har verkligen inte några gröna fingrar!), och försöker jobba lite med mitt case. Går dock inte så bra, skrev typ två meningar och sen tappade jag motivationen.

Hmm, undra om det är något bra på TV?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0