Liten promenad fram och tillbaka till Hemköp i Ryd


Titta! Lite snö finns här iallafall! :) Får se hur länge det ligger kvar.

image163


Kom på att det igår var en på sittningen som trodde att jag kom från Stockholm. Stockholm! Snälla någon, slå mig om ni hör mig ändra dialekt sådär. (Inget illa ment Sandra, men kommer man från Halmstad, så nä...då ska man inte prata Stockholmska!)

Dessutom var det en tjej som envisades med att jag hade något emot gotlänningar. Varför förstår jag inte, för det har jag definitivt inte! Jag har aldrig sagt ett ont ord om någon från Gotland. De har ju världens härligaste dialekt!  Tjejen var dock lite full, så det kanske berodde på det. Innan hon gick så påpekade hon även att jag var lik Victoria Beckham, "på ett positivt vis". Hmm. Är jag?

Ska strax ner till stan och träffa brudarna från igår och äta pizza. Vissa är visst fortfarande lite bakis, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0