Major focus: Quality, accuracy, perfection

Jag är en Analyzer. Jag eftersträvar perfektion. Det visste jag ju redan.
Nä, men skämt åsido. Det var faktiskt riktigt intressant med personlighetstestet och analysen av det hela. Fick höra en del grejer som stämde in på mig (och på andra!) som jag inte reflekterat över innan. Nu kommer jag gå säkert också gå runt och analysera folk, även ifall jag inte vill... haha. Passa er! ;)

Sitter och analyserar texter till seminariet i morgon. Vi ska ge varandra respons, så det måste göras ordentligt. Tre texter kvar bara. Puh. För att hålla mig vaken kollar jag på Kate & Leopold på ettan (jättemysig film!) och äter min sista kanelbulle. Måste tugga på något, annars somnar jag.

Tjoho, tjohej.

Kommentarer
Postat av: cecilia

skoj! jag ser fram emot att bli analyserad!

2007-11-14 @ 14:16:16
URL: http://alvbring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0